Osallistu Customer Advocates on Board tutkimukseen

Customer Advocates on Board tutkii asiakaskokemuksen merkitystä yritysten ja organisaatioiden hallitusten strategisessa päätöksenteossa.

Tutkimus tehdään nyt kolmannen kerran.

Mikä on tilanne tänään? Maailma muuttuu kiihtyvällä tahdilla, ja asiakkaiden tarpeet ja muuttuva käyttäytyminen asettavat jatkuvasti uusia haasteita yritysten strategiselle päätöksenteolle ja hallituksen osaamisvaatimuksille.

  • Mistä hallitus tietää, että strategiaa pitää muuttaa asiakaskäyttäytymisen perusteella? 
  • Ohjaako asiakaskokemus strategista päätöksentekoa? 
  • Kuinka strategisten päätösten vaikutusta asiakaskokemukseen mitataan? 

Kerro mielipiteesi ja osallistu kyselyyn https://web.norstatsurveys.com/survey/selfserve/53c/1905113

Kyselyyn vastaaminen vie vain muutaman minuutin ja siihen vastataan anonyymisti. Tulokset ovat syksyllä 2019 kaikkien hyödynnettävissä maksutta.       

Lisätietoja: InHunt Group, Johtaja Board Competencies, Senior Headhunter Tarja Ilvonen tarja.ilvonen@inhunt.fi, +358 50 569 1921.